تولید و چاپ انواع جعبه پیتزا و فست فود در کارتن سازی تهران

امروزه با پیشرفت تکنولوژی و تولید کارتن و جعبه‌های پیتزا، توجه به بازیافتی بودن موادی که در آن استفاده می‌شود از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است. افراد زیادی هستند که وقتی از جعبه‌های غیرقابل بازیافت استفاده می‌کنند احساس خوشایندی در آن‌ها بوجود نمی‌آید. اگر شما هم جزء آن دسته از افرادی هستید که به محیط زیست اهمیت می‌دهید، ممکن است این مقاله برایتان جالب باشد.

به صورت کلی مقوای پیتزا قابل بازیافت است اما زمانی که با روغن آغشته می‌شود، قابلیت بازیافت خود را از دست می‌دهد. برخی از موادهای دیگر مانند روغن‌های باقی مانده از غذا و موادغذایی که جدا نمی‌شود سبب می‌شود تا باقی اشیائی که برای بازیافت رفته اند را نیز غیرقابل بازیافت کند.

ویژگی‌های جعبه پیتزا

اگر بخواهیم ویژگی‌های یک جعبه پیتزا را بررسی کنیم باید یک جعبه‌ی مقوایی را تصور کنیم که برای فست‌فودی شما ساخته شده و مسئله‌ی برندینگ هم لحاظ شده است. عموم جعبه‌های پیتزا تک رنگ است و در تیراژهای مختلف تولید می‌شود. شما می‌توانید لوگوی برند خود را طراحی کرده و ‌برروی جعبه‌های پیتزا درج کنید.

جعبه‌های پیتزا براساس جنس به 4 دسته تقسیم می‌شوند:

  • جعبه پیتزای مقوایی

  • جعبه پیتزای لمینیتی

  • جعبه پیتزای هارد باکس

  • جعبه پیتزای کارتنی

جنس کلی جعبه‌ها از مقوای ایفلوت و دوبلکس است که این مقوا نیز در دو مدل روکش سفید و کرافت که نخودی رنگ است تولید و قابل سفارش است. این مقوا با داشتن ضخامت کمتر و شکل موجی که دارد، از مقاومت بیشتری نسبت به جعبه‌های موجود در بازار برخوردار است.

در مقوای دوبلکس ورقه‌های مقوا به صورت دو لایه تولید و با صفحه‌های مخصوص به همدیگر چسبانده می‌شود. مقوای تولید شده را در آخر به شیت یا رول تبدیل کرده و نتیجه‌ی نهایی را تحویل می‌گیرید.

مناسب‌ترین جعبه پیتزا

انتخاب بسته‌بندی برای فست‌فود از اهمیت بالایی برخوردار است. همان‌طور که پیش‌تر هم گفتیم، می‌دانیم که مسئله‌ی برندینگ و طراحی از اهمیت خاصی برخوردار است. جعبه‌ی پیتزای شما اولین چیزی است که به نگاه مشتری می‌افتد و در خاطرش ثبت می‌شود تا بعد ها نیز از شما خرید کند. پس در این قسمت فهمیدیم که مناسب‌ترین جعبه، جعبه‌ای است که بتواند برند ما را معتبر و کار درست نشان دهد.

مزایای استفاده از این جعبه‌ها علاوه بر حفظ محیط زیست، باعث کاهش تولید زباله و مصرف منابع طبیعی است. این جعبه‌ها با استفاده از مواد قابل بازیافت، از تولید تا مصرف کمترین آسیب را به محیط زیست می‌رسانند.

جعبه‌های تولید شده دارای طراحی متنوعی هستند که از طریق آن‌ها می‌توان بسته‌بندی مناسب و جذابی را برای محصولات فست فود و پیتزا ارائه داد. این طراحی باعث می‌شود تا الگوها و رنگ‌های زیبا باعث زیبایی و نشان دادن جلوه‌ای زیبا از برند شما باشد.

طراحی برند شما سبب می‌شود تا شما بتوانید مشتری‌های بیشتری را جذب کرده و درآمد و حال خوبی را تجربه کنید. از مزیت‌های استفاده از جعبه پیتزا می‌توان صرفه‌جویی در زمان و هزینه زا نام برد. شاید برایتان جالب باشد که بدانید شما می‌توانید در کمترین زمان ممکن به بسته‌بندی و ارسال محصول خود بپردازید.

برند شما می‌تواند جلوه‌ای زیبا و خاص به جعبه پیتزای شما دهد. چاپ برند شما می‌تواند تصویری دقیق و دیدگاهی مثبت به محصولتان بدهد و به این ترتیب به جذب مشتریان بیشتری می‌توانید بپردازید.

کیفیت بالا در تولید جعبه‌های پیتزا می‌تواند به شما در ارائه‌ی خدمات بیشتر و بهتر به مشتریان‌تان کمک کند. تولیدکنندگان باید از مواداولیه‌ی خوبی برای تولید جعبه‌پیتزا استفاده کنند و گامی کاملا استاندارد و مطابق با نیازهای شما برقرار کنند.

بودجه و قیمت مناسب از دیگر مواردی است که باید در تولید جعبه‌های پیتزا مورد توجه قرار بگیرد. این جعبه‌ها باید اقتصادی بوده و کاملا مسئله‌ی برندینگ را رعایت کنند. تنوع شکل و اندازه، راحتی و سهولت در مونتاژ، توجه ویژه به دوستدار محیط زیست بودن از دیگر مواردی است که باید هنگامی که جعبه‌های پیتزا را سفارش می‌دهید مورد توجه شما باشد.

بسته‌بندی ویژه و همین‌طور ارائه‌ی یک جعبه‌ی فست فود حرفه‌ای از مسائلی است که باید با کیفیت تضمینی و با امکان سفارشی‌سازی برند شما قابل سفارش و تولید باشد.

حال زمان آن فرا رسیده که جعبه‌های پیتزا را سفارش دهید و از بازیافتی بودن و کمکی هرچند کوچک به محیط زیست مطمئن شوید. زمانی که سفارش شما برای بسته‌بندی جعبه‌های پیتزا به مرحله‌ی نهایی رسید، خوب است بدانید که سفارش بسته‌بندی کارتن پیتزا از دو نکته‌ی مهم پیروی می‌کند.

اولین مورد در سفارش، نوع چاپی است که روی جعبه پیتزا توسط جعبه سازی انجام می‌شود. پس دستگاه‌های چاپی که مورد استفاده قرار می‌گیرد از اهمیت خاصی برخوردار است و در طراحی و کیفیت جعبه تاثیرگذار خواهد بود.

مورد بعدی که حائز اهمیت است نمونه‌ای است که شما به تولیدکننده نشان می‌دهید تا بتوانید بهترین نتیجه را بگیرید. تولیدکنندگان جعبه‌های پیتزا به شما پیشنهاد می‌دهند که نمونه‌های دیگر را بررسی کنید و مشخصات و ریز جزئیات را بر روی جعبه‌های آماده نمایش دهید تا بدانند به طور کلی هدف شما از جایگذاری و موقعیت لوگو چیست.

سخن پایانی

کارخانه‌ و شرکت‌های زیادی در حوزه کارتن سازی هستند که می‌توانید در آن‌ها سفارشات خود را ثبت کنید و نتایج جالب توجهی را در دست بگیرید. شرکت چاپ و بسته‌بندی کارتن سازی مهر در تهران طی یک دهه فعالیت در این عرصه به همراه پرسنل مجرب کار خود را از سال ۱۳۹۰ آغاز کرده است و با برندهای بسیار زیادی همکاری داشته است.

این شرکت در حوزه چاپ و بسته بندی در تهران با استفاده از بهترین متریال و توجه ویژه به مبحث مشتری‌مداری و تلاش شبانه‌روزی توانسته تا به امروز زیباترین و باکیفیت‌ترین اتفاقات را برای مشتریان خود رقم بزند. چاپ و تولید انواع جعبه فست فود؛