کارتن با لبه منگنه دار - کارتن با اتصال منگنه

کارتن با اتصال منگنه

 
حتما کارتن های ساخته شده با مهر را دیده اید . لبه های این کارتن ها با دستگاه منگنه دوخته می شود . انواع منگنه برای اتصال لبه های مقوایی چیست؟
 
برخی از پانچرها به ما کمک می کنند تا کارها را سریع و حرفه ای انجام دهیم. به راحتی با لودر آن که به راحتی باز می شود دوباره پر می شود. یکی از مزایای منگنه ساختمانی این است که ما سخت ترین پروژه های سقف سازی یا فقط کار ساده تعمیر لوازم خانگی را به پایان می رسانیم. برای دیدن نمونه های بیشتر اینجا کلیک کنید
 
 
 

کارتن با اتصال منگنه

 
 
 
پانچرهای بالا وجوه مشترک زیادی دارند. کار کردن با همه آنها و رسیدگی به آنها آسان است. این منگنه ها برای مصارف خانگی ساخته شده اند، اما به اندازه ای بلند هستند که می توان از آنها برای کارهای بسیار سخت نیز استفاده کرد. هنگامی که شما نیاز به پیدا کردن پانچ دارید، می توانید بهترین دستگاه پانچ کارتن را انتخاب کنید .
 
اساساً سه بخش برای منگنه ها وجود دارد: دستی، پنوماتیک و برقی. هدف از منگنه ها فشار دادن اتصالات فلزی به پلاستیک، چوب یا مواد دیگر است. پانچرها ابزارهای ضروری برای انواع مختلف صنعت هستند. و همچنین در کارهای خانگی بسیار مورد استفاده قرار می گیرند. حتی در زمینه پزشکی، متخصصان منگنه های تخصصی صورت را برای بستن برش ها پس از جراحی ابداع کرده اند. همچنین، پردازنده هایی که تمام وقت خود را از ساخت قایق تا بسته بندی مواد غذایی می گذرانند ، از این ابزار الحاقی برای پروژه ها و اهداف مختلف خود استفاده می کنند.
 
 
 

کارتن با اتصال منگنه

 
 
 
منگنه های رایج را می توان بیشتر در دفاتر و کلاس های درس یافت که برای اتصال کاغذ طراحی شده اند. این چرخ خیاطی با منگنه بسیار متفاوت است . منگنه های رومیزی دارای صفحاتی هستند که انتهای منگنه ها را با ضربه زدن روی منگنه ها می بندند. اما پانچرها با مکانیزم متفاوتی کار می کنند.
 
پانچ دستی با مکانیزم پر کردن فنر ساخته شده است. پانچر با فشار دادن دسته یک فنر را فشرده می کند که پس از آن آزاد می شود. این فنر میله های فشار را آزاد می کند و سوزن را مشت می کنند. پانچ ها به گونه ای طراحی شده اند که به شما امکان می دهند با یک فشار، پانچ ها را به سطوح سخت فشار دهید. در حالی که پانچ رومیزی فقط از خفه کردن دست برای وارد کردن سوزن سوراخ‌دار در یک تکه کاغذ استفاده می‌کند.
 
منگنه دستی وسیله ای عالی برای کارهای خانه است. دست زدن به این نوع پانچ آسان است. پیدا کردن انواع مختلف آسان است و ارزان هستند.
 
این نوع منگنه برای کارهای کم اهمیت تر منعقد می شود. نیازی به فشار مکرر ندارد. برخی از انواع منگنه های دستی شامل چند منظوره هستند

بازنشر :