تولید کارتن در تهران سفارش کارتن در کارتن سازی در تهران

 

کارتن

کارتن‌های مقوایی (cardboard box) از جمله لوازم پرکاربرد در همه جای دنیا هستند. از کارتن های مقوایی در بسته بندی و آرشیو اقلام، کالاها و محصولات در صنایع و کارخانه‎‌های تولیدی و همچنین بسته بندی لوازم کوچک و بزرگ منزل به منظور جا به جایی و اسباب کشی در فواصل کوتاه و بلند شهری یا بین شهری و همینطور انبار و آرشیو کردن استفاده می‎‌شود.
 
  • انواع کارتن
  • کارتن اسباب کشی
  • کارتن پستی
  • کارتن بدون چاپ (آماده)
  • کارتن با چاپ اختصاصی
 
تنوع سفارشات مشتریان هم به لحاظ تعداد و هم از نظر نوع کارتن مقوایی که مورد نیاز داشتند باعث شد تا  برای سهولت مشتریان امکان سفارش تک و عمده را برای انواع کارتن های مقوایی شامل کارتن پستی، کارتن اسباب کشی و کارتن آماده در وبسایت خود فراهم کند. برای دیدن انواع کارتن های مقوایی و مشخصات هر یک و اطلاع از قیمت در منوی وبسایت زیرگروه های عنوان «کارتن های مقوایی» را انتخاب کنید.
 

کارتن مقوایی چه ویژگی هایی دارد:

 
  • امکان خرید انواع کارتن های مقوایی شامل: کارتن پستی، کارتن اسباب کشی و کارتن آماده
  • امکان ثبت سفارش به صورت تک (تعداد) و عمده
  • ارسال سریع سفارش تا حداکثر یک روز بعد از ثبت سفارش
  • کیفیت و مقاومت بالا
  • سه لایه و پنج لایه
  • تنوع در ابعاد و سایز
مفاهیمی چون انبار و آرشیو در کارخانه ‎ها، ادارات و حتی منازل با لوازم بسته بندی از جمله کارتن مقوایی یا بهتر می‌باشد بگوییم کارتن مقوایی آماده گره خورده می‌باشد. همچنین ملزومات بسته بندی در امور اسباب کشی  و جا به جایی نیز اهمیت خود را به ما یادآور می شوند. دارا بودن کیفیت و مقاومت بالا از ضروریاتی می‌باشد که هنگام خرید کارتن مقوایی آماده باید در نظر گرفته شوند. تولید کارتن مقوایی در تهران در ابعاد و سایزهای مختلف انجام می شود و سامانه عرضه لوازم بسته بندی با عرضه کارتن مقوایی در سایزهای متنوع پروسه خرید کارتن مقوایی را برای مشتریان آسان تر کرده می‌باشد تا در زمان خود صرفه جویی کرده و سفارش خود را در کمترین زمان تحویل بگیرید. فروشگاه اینترنتی لوازم بسته بندی بورس کارتن مقوایی می‌باشد که امکان سفارش تعداد و عمده را فراهم کرده تا بتوانید بدون دغدغه و محدودیت سفارش کارتن مقوایی خود را ثبت کنید. همچنین عرضه کارتن پستی، کارتن اسباب کشی و کارتن مقوایی قیمت مناسب از فاکتورهای مثبت ثبت سفارش در می‌باشد.
 

خرید کارتن ارزان

کارتن ارزان به معنای خرید کارتنی با کیفیت پایین نیست. چرا که اصلی‌ترین هدف از بسته بندی هر محصولی مراقبت از آن در برابر آسیب‌های بیرونی و همچنین نظم و ترتیب بخشیدن به کار در حین حمل و انبارکردن آن‌ها می‌باشد. بنابراین تنها راه خرید کارتن ارزان مراجعه به شرکت‌های فروش معتبر می‌باشد.
خرید کارتن
مثل هر محصول بسته بندی دیگر در تهیه کارتن بسته بندی نیز وب سایت حرف اول را می‌زند و مفتخر می‌باشد که باکیفیت‌ترین محصولات را با کم‌ترین قیمت به مشتریان عرضه می‌کند. پس چنانچه به دنبال خریدی ارزان هستید توصیه می‌کنیم همین حالا با کارشناسان ما تماس گرفته و راهنمایی‌های لازم را برای صرفه‌جویی در هزینه‌ها و همچنین داشتن یک انتخاب مناسب دریافت نمایید.
انواع کارتن مقوایی
کارتن های مقوایی در به چند دسته تقسیم می‌شوند. کارتن‌های پستی، کارتنهای بدون چاپ، کارتن‌های اسباب کشی و کارتنهای با چاپ اختصاصی. کارتن فروشی امروزه به عنوان یک شغل آنلاین محسوب شده و بسیاری از خریداران و مشتریان آن را فروشگاههای آنلاین تشکیل می دهد. فروشگاه‌های آنلاین از کارتن فروشی انتظارات خاص خودشان را دارند. به عنوان فروشگاه آنلاین فروش محصولات بسته بندی که یکی از محورهای فعالیتی آن کارتن فروشی می‌باشد، به دنبال تامین نیازهای افراد و فروشگاه های آنلاین اقدام به تولید و توزیع کارتن های با سایز و چاپ استاندارد پستی، کارتن های با سایز مناسب برای اسباب کشی، کارتن های بدون چاپ با ابعاد پستی را فراهم کرده می‌باشد. ما به عنوان یک کارتن فروش به نیازهای خاص و اساسی مشتریانمان آگاه بوده به همین دلیل امکان سفارش کارتن با چاپ اختصاصی را هم فراهم کرده‌ایم. تا همه افراد بتوانند با کارتن‌های اختصاصی خود محصولاتشان را برای مشتریان ارسال نمایند.
 

انواع کارتن از لحاظ چاپ

کارتن فروشی می‌تواند به صورت کارتن های بدون چاپ، کارتن با چاپ اختصاصی و یا کارتن پستی باشد. کارتن فروشی پیش از این در دسترس نبوده و برای تهیه انواع کارتن وقت و هزینه زیادی باید صرف می شده می‌باشد. با رونق گرفتن تجارت الکترونیک و گسترش کاربرد کارتن در ارسال انواع مرسولات ، کارتن فروشی نیز دچار تغییر و تحولات شد. امروزه اداره پست کارتن های با سایز و چاپ استاندارد را معرفی میکندو تولید کنندگان کارتن این محصولات را تولید و در بسته های با تعداد محدود روانه بازار میکنند. کارتن های با ابعاد پستی می توانند با چاپ اختصاصی پست ، به صورت کارتن با چاپ اختصاصی و یا کارتن بدون چاپ باشند.
 
به دلیل تولید کارتن با ابعاد استاندارد، امکان چاپ اختصاصی این کارتن‌ها با طرح دلخواه وجود داشته و به راحتی می‌توان این کارتن‌ها را با تیراژ محدود تولید و عرضه کرد.
 
فروش کارتن خالی با وجود انواع کارتن فروشی آنلاین دیگر چالش محسوب نشده و به راحتی می توان با تعداد و ابعاد مورد نظر کارتن خالی را سفارش گذاری و خریداری کرد.
 

دسته بندی جعبه های مقوایی بر اساس درب

کارتن ها به صورت کارتن ساده، کارتن درب دارویی، کارتن کیبوردی می توانند تولید و عرضه شوند. کارتن های کیبوردی به دلیل فرم خاص و ارتفاع کم گزینه های ایده آلی برای ارسال انواع محصولات با ارتفاع کم هستند مثل انواع کتاب، تابلو و.... . کارتن های کیبوردی نیز مانند سایر کارتن ها به صورت فلت و در بسته های شرینک شده ارسال می شوند.
 
خرید کارتن مقوایی با تیراژ محدود می تواند برای بسیاری از فروشگاهها و کسب و کارهای نوپا فرصت مناسبی باشد. همچنین امکان ثبت سفارش با چاپ اختصاصی هم برای خریداران امکان پذیر شده می‌باشد.
 

خصوصیات جعبه مقوایی

از خصوصیات جعبه‌های مقوایی می‌توان به قیمت نسبتا پایین آنها نسبت به سایر لوازم بسته‌بندی اشاره کرد. جعبه‌های مقوایی را می‌توان در ابعاد مختلف و شکل‌های مختلف تولید کرد. برای تولید انواع کارتون مقوایی کافیست که استراکچر مورد نظر طراحی شده و یک نمونه اولیه از جعبه مقوایی تولید و سپس قالب محصول طراحی و تولید می‌شود. خرید جعبه‌های مقوایی برای بسیاری از فروشگاه‌ها می‌تواند مزیت باشد زیرا این جعبه ها وزن کمی داشته و در هزینه ارسال می‌تواند صرفه جویی نمائید.
 
چاپ بر روی جعبه‌های مقوایی سریع و ساده بوده و با هزینه کم می‌توان چاپ اختصاصی را بر روی کارتن مقوایی انجام داد. برای خرید انواع جعبه مقوایی می توانید به ابعاد محصولات توجه کرده و بر اساس نیاز بهترین گزینه را خریداری نمائید.
 

بازنشر :