تولید کارتن با کارتن سه لایه

کارتن سه لایه

کارتن ها با توجه به هدف و کاربردشان طراحی و تولید می شوند. بسته بندی یک امر تخصصی است که یکی از تکنیک های اصلی آن بسته بندی کارتنی است. لایه های هر کارتن نشان دهنده ضخامت کارتن است. کارتن 3 لایه سه لایه است اما چگونه و چرا 3 لایه است؟ دلیل این امر را می توان به مقاومت در برابر ضربه کارتن نسبت داد. نحوه انجام آن نیز شامل مراحل زیر است:
 
  • مرحله 1: ابتدا لایه های بالا و پایین را انتخاب کنید. به این لایه ها لاینر می گویند. این دو لایه مانند دو خط موازی هستند و قطع نمی شوند.
  • مرحله 2: سپس دو لایه اصلی بین دو لایه اصلی فلوت قرار می گیرد.
  • مرحله 3: از چسب مخصوص برای قرار دادن فلوت ها (کاغذ کنگره یا راه راه) بین آسترها استفاده کنید.
 
توجه داشته باشید که مواد فلوت و آستر لزوماً نباید یکسان باشند. برای ساخت کارتن بسته به استحکامی که می خواهید می توانید از انواع مقوا استفاده کنید.
 
اگر محصول خاصی دارید، کارتن را با توجه به مواد و دمای مورد نیاز طراحی کنید. کارتن های سه لایه بسیار مورد استفاده قرار می گیرند. اگر قصد دارید به خانه جدیدی نقل مکان کنید، کارتن های سه لایه گزینه خوبی هستند. اگر صاحب کسب و کار هستید و به دنبال کارتن هایی هستید که کم و بیش جامد و قابل حمل باشند، حتما کارتن های 3 لایه را در نظر بگیرید و مطمئن شوید که کالاها و محصولات خود را در برابر ضربه های مختلف، نور و رطوبت، سقوط آزاد بر روی حرکت کند و غیره برای دیدن نمونه های بیشتر اینجا کلیک کنید
 
 
امروزه کارتن های سبز رنگ که بر پایه بسته بندی سبز هستند جایگاه ویژه ای در بین مصرف کنندگان دارند. این کارتن ها دوستدار محیط زیست هستند و کمترین آسیب را به محیط زیست وارد می کنند. اگر شرکت شما گواهینامه های کنترل کیفیت می خواهد، یکی از راه های کسب امتیاز استفاده از مواد بازیافتی در تولید است. یکی از راه های تولید کارتن سبز، ساخت کارتن بر اساس منابع قابل تکرار است، این کارتن ها از اسید لاکتیک و نشاسته، نیشکر، ذرت، سیب زمینی تشکیل شده است. نوع دیگری از کارتن سبز، افزودنی های زیست تخریب پذیر هستند که با افزودنی های OXO و BIO ساخته می شوند که به راحتی تجزیه می شوند. در تهیه کارتن سبز نکته مهم استفاده از مواد قابل بازیافت است تا به راحتی تجزیه شده و وارد محیط زیست شود. در صورت تمایل به استفاده از کارتن های سبز رنگ سه لایه ابتدا تمامی مشخصات مورد نیاز خریدار را دریافت کرده و به پیمانکار ضمانت نامه بدهید. گارانتی شما باید شامل اطلاعات شرکت خریدار و اطلاعات کلی مانند مطابقت با استانداردها و کارتن قابل بازیافت باشد.
 

 


بازنشر :