بسته بندی مقوایی چند لایه

بسته بندی مقوایی لمینت شده برای یک موقعیت جامد در بازار ایستاده است

 

صنعت کاغذ به طور مداوم در حال پیشرفت است. محصولات بسیار کارآمدتری تولید می کند و انرژی کمتری مصرف می کند. تکنیک‌های کاربردی در حال حاضر پیشرفته‌تر می‌شوند و اغلب فرآیند را ساده‌تر و در عین حال کارآمدتر می‌کنند. بسته بندی لمینت یا لیتو یکی از این تکنیک هاست.

 

رویکرد

 

بسته بندی جعبه های چند لایه زمانی اجرا می شود که یک ورق کاغذ چاپ شده روی یک قطعه مواد محکم لمینت شده (چسبانده شود). به طور معمول، این مواد مقوا راه راه است. برای این نوع بسته بندی می توان از فناوری های چاپ متفاوتی استفاده کرد، به عنوان مثال:

 

چاپ آفست. به نظر می رسد تکنیکی وقت گیرتر باشد، اما به طور سنتی - روشی اثبات شده که نتایج با کیفیت بالا ارائه می دهد.

چاپ دیجیتال. اگر از فایل الکترونیکی به عنوان ذخیره اطلاعات استفاده شود، چاپ روی جعبه های کارتن می تواند سریع و آسان باشد.

Cardboard Expert گزینه های دیگر فناوری چاپ را ارائه می دهد. این به الزامات سفارش شما بستگی دارد که ما خوشحال می شویم در مورد آن صحبت کنیم.

 

جعبه های مقوایی چند لایه را می توان نه فقط از بیرون پردازش کرد. این تکنیک همچنین برای پردازش یا چسباندن داخل بسته بندی استفاده می شود.

 

جعبه کارتن چند لایه پردازش شده از هر دو طرف. به طور معمول، چنین جعبه هایی برای حمل یا نگهداری محصولاتی که باید دمای گرم را حفظ کنند، استفاده می شود. مانند یک قهوه آماده.

جعبه های لمینت شده لیتو که از بیرون پردازش می شوند برای نگهداری محصولات "سرد" در نظر گرفته شده اند و معمولاً هدف بصری دارند.

 

چه کسانی از ورق های مقوایی چند لایه استفاده می کنند؟

 

تقریباً هر کسب و کاری به بسته بندی خاصی نیاز دارد. با این حال، گسترده ترین کاربرد در صنایع غذایی یافت می شود. اکنون که همه به طور منظم (یا حداقل یک بار) غذا را به صورت آنلاین سفارش می دهند - یک جعبه غذای قابل اعتماد ضروری است.

 

ظروف یکبار مصرف. دیگر نیازی به پلاستیکی بودن آن نیست.

جعبه های نهار و پیتزا. غذای لذیذ شما پس از مدتی زمان تحویل همچنان گرم خواهد بود.

فنجان های قهوه. فقط یک راه راحت برای نوشیدن قهوه خود در حال اجرا.

 

با این حال، این فقط در مورد غذا نیست. جعبه های راه راه لمینت بهترین استفاده خود را در سایر مشاغل مانند تولید دستگاه های الکترونیکی، جعبه های تزئینی، POSM (مواد نقطه فروش) و غیره پیدا کرده اند.

 

پنج مزیت و صفر منفی

 

کارتن‌های لمینت شده لیتو در مقایسه با مقوای خام، دارای چندین ویژگی هستند.

 

جعبه های لمینت برای فروش بهترین راه حل زمانی هستند که بسته بندی قابل اعتماد باید جذاب باشد. این می تواند انواع سطوح مختلفی داشته باشد، مانند:

براق. چنین سطحی می تواند رنگ ها را غنی تر و روشن تر کند. یک چشم نواز کلاسیک.

مات. اگر می خواهید طراحی شما احساسات آرام تری را برانگیزد.

فلزی. نقره یا طلا. حتی می توانید یک افکت هولوگرافیک روی جعبه ایجاد کنید.

یک لایه اضافی از کاغذ چاپ شده، انعطاف پذیری بیشتری را به جعبه بسته بندی می دهد، بنابراین امکان استفاده از مواد پایه ارزان تر (مقوا راه راه) را فراهم می کند.

مزیت فناوری بسته بندی چند لایه هزینه راه اندازی کم است که امکان اجرای تولیدات کوچک را فراهم می کند.

مقوا راه راه چند لایه یک روش بسته بندی قابل اعتماد، انعطاف پذیر و در دسترس است.

قابل استفاده مجدد و بازیافت است.


بازنشر :