از طراحی تا چاپ و تولید کارتن و جعبه برای بسته بندی

طراحی بسته بندی

تیم طراحی کارتن سازی مهر در تهران قبل از شروع طراحی جعبه، بسته بندی رقبای شما را در بازار بررسی می کند تا به نقاط قوت و ضعف بسته بندی آنها پی ببرد. پس از این مرحله و پس از بررسی نمونه های موفق بین المللی، طراحی ساختار جعبه (طراحی تیغه) آغاز می شود. پس از زیبایی و راحتی و سهولت در مونتاژ بسته، نکته مهم حذف هر چه بیشتر مقوای پرت است.

پس از طراحی و تست ساختار جعبه و دریافت تاییدیه مشتری، طراحی گرافیک بر اساس نتایج نظرسنجی ها آغاز می شود.

تولید بسته بندی

کارتن سازی مهر در تهران شرایط را برای تولید بسته بندی مقرون به صرفه و ارزان نسبت به کیفیتی که شما به دست می آورید فراهم کرده است. ما این تلاش را با واردات مستقیم مقوا و ارائه تجهیزات پیشرفته چاپ و بسته بندی ترتیب می دهیم. همچنین کارشناسان فنی این شرکت بر مراحل پیش چاپ، چاپ و پس از چاپ نظارت کرده و کیفیت و زمان تولید را برای ارسال به موقع محصول مدیریت می کنند.

همچنین امکان تحویل بسته بندی تولید شده در تهران، مشهد، تبریز، اصفهان، شیراز، کرج و سایر نقاط ایران با قیمت مناسب وجود دارد.

مشاوره بسته بندی

کارشناسان ما پس از بررسی محصول شما بهترین پیشنهاد را در مورد جنس، روش چاپ و تولید جعبه و تیراژ مقرون به صرفه به شما خواهند داد. 

بسته بندی را بر اساس آن طراحی کنیم.

بسته بندی صنعتی

بسته بندی صنعتی شامل بسته بندی بسیاری از محصولات از جمله بسته بندی قطعات صنعتی، قطعات یدکی، ابزار، یراق آلات و غیره می باشد.

 

طراحی و تولید بسته بندی صنعتی

 

بسته بندی صنعتی باید برای معرفی محصول در محل فروش طراحی و ساخته شود. از محصول با حفظ فرم آن در مراحل نگهداری و حمل و نقل به خوبی محافظت کنید. طراحی سازه و انتخاب مناسب مواد اولیه دو عامل موثر بر این موضوع است.

 

طراحی ساختار بسته بندی صنعتی

طراحی ساختار بر اساس شکل، وزن و جنس محصول است. گاهی اوقات ساختار معمول جعبه عملی نیست. برای اینجا هیچ لاستیک ماشین در جعبه نیست.

 

گاهی اوقات محصول آسیب پذیر است. بنابراین در طراحی سازه به این موضوع توجه می شود. علاوه بر جعبه، نگهدارنده ها و محافظ ها نیز برای اطمینان از سالم ماندن محصول در حین جابجایی طراحی شده اند.

 

نوع قفل و درب جعبه نیز بر اساس مشخصات محصول و جنس جعبه انتخاب می شود. به عنوان مثال در صورت امکان جعبه مقوایی درب دارو وزن محصول را تحمل نمی کند. از درب های کیبورد مانند جعبه لوازم یدکی لمینت کیبورد استفاده می شود.

 

انتخاب درست مواد اولیه برای تولید جعبه

 

بسته بندی سلولزی به سه گروه جعبه مقوایی، جعبه مقوایی و جعبه چوبی تقسیم می شود.

 

جعبه مقوایی

از مقوا در تولید جعبه برای محصولاتی استفاده می شود که وزن چندانی ندارند و یا بزرگ هستند. به عنوان مثال، هرگز ظروف چینی بسته بندی شده در جعبه مقوایی را نخواهید دید. نوع مقوا نیز بر اساس هدف اولیه بسته بندی، قیمت فروش محصول و نوع چاپ جعبه انتخاب می شود.

 

جعبه کارتن

در فرآیند بسته بندی از جعبه کارتن برای حمل محصولات سنگین یا بزرگ استفاده می کنیم. به عنوان مثال، ما اقلام پستی را در جعبه های کارتنی بسته بندی می کنیم که به عنوان صندوق پستی شناخته می شوند. یا از جعبه یدکی لمینت که نوعی جعبه کارتنی است برای بسته بندی لوازم یدکی استفاده می شود.

 

بسته بندی برقی

در بسته بندی وسایل برقی، طراحی سازه ضروری است زیرا این دستگاه ها به محافظت در برابر ضربه و ضربه نیاز دارند. در دپارتمان طراحی پویا، بالا‌ها، وزن‌ها، فرم‌ها و ظرافت‌های خلاقانه لوازم الکتریکی مورد بررسی قرار می‌گیرد و بر اساس آن؛ نمونه جعبه با مواد، تقسیمات و نگهدارنده های مناسب ساخته شده است. پس از این مرحله طراحی گرافیکی انجام می شود و سپس جعبه در مراحل تولید قرار می گیرد. فرض کنید باید در محل فروش تبلیغ کنید. در این صورت کارتن سازی مهر در تهران در طراحی و تولید POSM های مختلف خلاقیت خواهد داشت.

در بسته بندی لوازم برقی جعبه لامپ و کلید و پریز برای چیدمان در ویترین نیاز به دقت در چسب و برش دارد که در تولید این اقلام رعایت خواهد شد.

 

بسته بندی لوازم خانگی

تنوع اندازه، شکل و وزن لوازم خانگی و نیاز به محافظت در برابر ضربه و ضربه؛ اهمیت طراحی سازه و انتخاب صحیح مواد در بسته بندی لوازم خانگی را دوچندان کرده است. در بخش طراحی پویا، فرازهای خلاقانه، وزن ها، فرم ها و ظرافت های محصول بررسی می شود. نمونه جعبه با مواد، جداکننده و نگهدارنده مناسب ساخته شده است. پس از این مرحله طراحی گرافیکی انجام می شود. سپس ظرف در مرحله تولید قرار می گیرد و با آخرین تکنولوژی های چاپ و پس از چاپ تولید می شود.

همچنین کارتن سازی مهر در تهران می تواند به برندهای لوازم خانگی در ایده پردازی و اجرای انواع پروژه های تبلیغاتی در محل فروش مانند بسته بندی لوازم خانگی، استند محصولات، دانگلر، وابلر و موارد مشابه کمک کند.

 

 

بسته بندی لوازم آرایشی و بهداشتی

بسته بندی لوازم آرایشی باید حس اطمینان و اعتماد را برای جذب مصرف کننده به مخاطب منتقل کند. انواع بسته بندی لوازم آرایشی شامل محصولات دارویی مانند جعبه قرص و شربت، ظروف گیاهان دارویی، انواع بسته بندی کرم و لوازم آرایشی، بسته رنگ مو، جعبه دستمال کاغذی و ... می باشد که لیست خدمات طراحی و تولید بسته بندی در کارتن سازی مهر در تهران شامل تمامی خدمات چاپ و پس از چاپ از قبیل تذهیب، نقره کوب، اشعه ماوراء بنفش تخت و موضعی، ورنیش، سلفون مات و سلفون گلاسه، چاپ برجسته، پنجره، لاک و ... قابل انجام است.

همچنین دپارتمان ارتباط برند کارتن سازی مهر در تهران می تواند برندهای آرایشی و بهداشتی را در ایده پردازی و اجرای انواع پروژه های تبلیغاتی در حوزه فروش مانند بسته بندی لوازم آرایشی، استند محصولات، انواع دانگلر، وابلر و سمپلینگ یاری رساند.


بازنشر :