صفحه اصلی کلیشه و قالب تولید کارتن سفارش و تولید کارتن درب و کف دارویی
سفارش و تولید کارتن درب و کف دارویی


سفارش و تولید کارتن درب و کف دارویی

شرکت کارتن مهر آذران ایده خدمات تولید مرتبط با سفارش و تولید کارتن درب و کف دارویی را برای سراسر کشور ارائه می دهد. برای این منظور کافی است با شماره های تماس ما ارتباط بگیرید و یا جهت دریافت اطلاعات مرتبط با خدمات تولید در زمینه سفارش و تولید کارتن درب و کف دارویی اطلاعات لازم را در بخش ذیل ثبت نمایید تا همکاران بخش فروش با شما تماس گرفته و اطلاعات مورد نیاز درباره کلیشه و قالب تولید کارتن و سفارش و تولید کارتن درب و کف دارویی را به شما ارائه نمایند.



ثبت استعلام قیمت

سفارش و تولید کارتن درب و کف دارویی

مشتری گرامی! شما می توانید از طریق شماره های تماس ذیل جهت استعلام و سفارش با ما ارتباط برقرار بفرمایید :

021-56230291    021-56230292    09121031162

شما می توانید از طریق فرم ذیل استعلام قیمت سفارش و تولید کارتن درب و کف دارویی را درج نمایید تا همکاران بخش فروش برای راهنمایی و ارائه اطلاعات با شما تماس بگیرند .

نوع خدمات مورد نیاز
نام شما/شرکت/سازمان
َشماره همراه :

وزن کالا
ابعاد(میلیمتر)
تیراژ/تعداد

توضیحات :
تلفن ثابت :





کارتن درب دارویی چیست

کارتن درب دارویی کارتنی است که درب آن به جعبه وصل است و دو قسمت در بالای آن به سمت داخل تا می‌شوند و درب آن هم وارد جعبه می شود. این نوع کارتن بیشتر برای بسته‌بندی دارو استفاده می‌شود و به همین دلیل کارتن درب دارویی نام گرفته است.

این نوع کارتن یک جعبه یکسره است که درب آن به محفظه اصلی متصل بوده و سه قسمت دارد. دو قسمت کناری به سمت داخل تا می‌شوند و قسمت اصلی به سمت پایین می‌آید و روی دو قسمت قبلی را می‌پوشاند. از آنجایی ‌که بیشتر کارتن‌های بسته‌بندی قرص و شربت از این نوع کارتن هستند نام درب دارویی به آن داده شده است. بیشترین کاربرد کارتن دارویی که اسم آن هم از همین صنعت آمده در داروسازی است. اگر یک بسته کامل قرص و یا یک شربت مثلاً شربت سرفه بخرید می‌بیند که در جعبه درب دارویی قرار دارند. کارتن دارو از سایز بسیار کوچک تا اندازه‌های بزرگ تولید می‌شود و جعبه‌های دارویی معمولاً دو رو هستند که یک روی آن‌ها سفید است و نام دارو و اطلاعات دیگر روی آن چاپ می‌شود، اما روی دیگر یا داخلی آن‌ها معمولاً طوسی است. این کارتن‌ها به‌راحتی باز و بسته می‌شوند و از دارو هم به خوبی مراقبت می‌کنند.

ویژگی کارتن درب دارویی

سادگی در جابجایی و آماده سازی سریع نکته جالب در مورد این نوع کارتن این است که هنگام خرید، تمام کارتن‌ها به‌ صورت تاشده و کم‌حجم به شما تحویل داده می‌شوند، به همین دلیل جای زیادی را اشغال نمی‌کنند. آماده‌سازی این کارتن هم خیلی آسان است و به چسب، منگنه و وسایل دیگر نیازی ندارد و تنها با چند تا، کارتن آماده مصرف خواهد بود.

ایمنی بیشتر نسبت به بقیه کارتن‌ها کارتن درب‌دارویی به دلیل اینکه از درب متصل به بدنه استفاده می‌کند هنگام باز شدن، از افتادن محصول از داخل کارتن جلوگیری و حفاظت بیشتری از آنها به عمل می‌آورد.

امکان استفاده برای پست محصولات از این کارتن می توان به عنوان کارتن پستی برای ارسال لوازم شکستنی ظریف مثل عینک، ادکلن، تستر و.. استفاده کرد.

صرفه اقتصادی برای فروشگاه‌های اینترنتی فروشگاه‌های اینترنتی می‌توانند به کمک این کارتن محصولات خود را به سرعت برای مشتریان خود ارسال کنند. در واقع به دلیل هزینه پایین در انبارش و حمل و نقل این کارتن‌ها و سرعت بالا در آماده‌سازی، خیلی از فروشگاه‌های اینترنتی از آنها استفاده می‌کنند.

پرسش های متداول درباره سفارش و تولید کارتن درب و کف دارویی





سفارش و تولید کارتن صادراتی - بسته بندی ویژه صادرات به عراق سفارش و تولید کارتن صادراتی - بسته بندی ویژه صادرات به عراق


بیشتر مردم عراق مسلمان هستند ولی در برخی شهرها ادیان دیگری نیز وجود دارد و به همین سبب باید در ارسال محصولات کمی دقت نمود و مطابق قوانین و مقررات شهر مقصد بسته بندی را تهیه کرد ولی در کنار تمام این خطرات، بازار عراق دارای فرصت های طلایی برای تجارت و صادرات محصولات می باشد. برای صادرات کالاها به عراق باید یک بسته بندی خوب و مناسب که مورد پسند مشتریان عراقی باشد تهیه نمود. اگر ارسال محصولات به عراق به درستی انجام شود سود زیادی به همراه خواهد داشت. نکاتی را در تجارت با عراق و صادرات محصولات به این


کاربردهای کارتن های لمینتی کاربردهای کارتن های لمینتی


کارتن های تاشو چند لایه کارتن های تاشو چند لایهکارتن‌های تاشو چند لایه ما از طریق فرآیند کارتن سازی مهر در تهران مهندسی شده‌اند که شامل لکه‌کاری استراتژیک در داخل و نواحی باربر کارتن تاشو است که منجر به عملکرد یک جعبه راه راه می‌شود.   تقویت استراتژیک استحکام فشاری یک ظرف راه راه را در یک کارتن مقوایی فراهم می کند و مقاومت بهتری در برابر شرایط محیطی ارائه می دهد.   بسته‌های کارتن سازی مهر در تهران پالت‌شده خود نیاز ب