صفحه اصلی کارتن فلکسو سفارش و تولید کارتن ساده بدون چاپ
سفارش و تولید کارتن ساده بدون چاپ


سفارش و تولید کارتن ساده بدون چاپ

شرکت کارتن مهر آذران ایده خدمات تولید مرتبط با سفارش و تولید کارتن ساده بدون چاپ را برای سراسر کشور ارائه می دهد. برای این منظور کافی است با شماره های تماس ما ارتباط بگیرید و یا جهت دریافت اطلاعات مرتبط با خدمات تولید در زمینه سفارش و تولید کارتن ساده بدون چاپ اطلاعات لازم را در بخش ذیل ثبت نمایید تا همکاران بخش فروش با شما تماس گرفته و اطلاعات مورد نیاز درباره کارتن فلکسو و سفارش و تولید کارتن ساده بدون چاپ را به شما ارائه نمایند.



ثبت استعلام قیمت

سفارش و تولید کارتن ساده بدون چاپ

مشتری گرامی! شما می توانید از طریق شماره های تماس ذیل جهت استعلام و سفارش با ما ارتباط برقرار بفرمایید :

021-56230291    021-56230292    09121031162

شما می توانید از طریق فرم ذیل استعلام قیمت سفارش و تولید کارتن ساده بدون چاپ را درج نمایید تا همکاران بخش فروش برای راهنمایی و ارائه اطلاعات با شما تماس بگیرند .

نوع خدمات مورد نیاز
نام شما/شرکت/سازمان
َشماره همراه :

وزن کالا
ابعاد(میلیمتر)
تیراژ/تعداد

توضیحات :
تلفن ثابت :





کارتن بدون چاپ همان کارتن قهوه‌ای ساده است که برای بسته‌بندی‌های محصولاتی به کار می‌رود که به کارتن مادر نیاز دارند. در صنعت کارتن سازی برای بسته‌بندی کالاها و ارسال آن‌ها از کارتن‌هایی به رنگ قهوه‌ای، طلایی و سفید استفاده می‌شود که روی آن‌ها می‌توان طراحی‌های دلخواهی را پیاده‌سازی کرد. رنگ کارتن مانند سایز آن بسته به سلیقه مشتری و کالایی که قصد ارسال آن را دارد می‌تواند متغییر باشد. این نوع بسته‌بندی مزیت‌های زیادی دارد که سبب شده است به محصولی پرطرفدار تبدیل شود. حس طبیعی بودن، هزینه پایین و مقاومت بالا از جمله مزیت‌های این محصول محسوب می‌شود.
کارتن قهوه ای ساده چیست؟
از عوامل مؤثر در برند سازی و فروش کالا، رنگ بسته‌بندی کالا است. رنگ و طرح کارتن بسته‌بندی سبب متمایز شدن کالا در قفسه فروشگاه و جلب توجه مشتری می‌گردد. جعبه خام و بدون چاپ از کارتن سه لایه تشکیل شده و دارای مقاومت بالا و کاربردهای فراوان و مفیدی است. لایه فوقانی و زیرین کارتن قهوه‌ای ساده از جنس لاینر (liner) و جنس لایه میانی این کارتن از فلوت (flutes) است. تفاوت این دو جنس در میزان استحکام آن‌ها است که می‌تواند محصول را از انواع ضربات و آسیب‌هایی مثل رطوبت و تغییرات آب‌وهوایی محافظت نماید. کیفیت و جنس مرغوب کارتن آماده ساده مهم است زیرا به کالای بسته‌بندی شده در آن اعتبار می‌بخشد و زیبایی و جذابیت محصول را در نگاه مشتری چند برابر می‌کند. در نتیجه کارتن بسته‌بندی خام و فاقد چاپ زمانی که روی آن طراحی زیبایی صورت گیرد می‌تواند به عنوان یک ابزار تبلیغاتی عمل کرده و سبب افزایش فروش شود. لایه‌های فوقانی و زیرین و میانی کارتن بدون چاپ به‌وسیله چسب به هم وصل هستند. این نوع کارتن به روش فلکسویی چاپ و تولید می‌شوند.

پرسش های متداول درباره سفارش و تولید کارتن ساده بدون چاپ





کارتن لمینتی اندازه ها و چگونگی تولید کارتن لمینتی اندازه ها و چگونگی تولید


کارتن لمینت انواع مقوا برای جعبه مقوایی لمینت کارتن لمینت به کارتن هایی گفته می شود که مقوای آنها با لمینت پوشیده شده است. لمینت ها انواع و قیمت های متفاوتی دارند. کارتن های لمینت دارای ظاهری شفاف و براق بوده و برای فروش اجناس گران قیمت و شیک مناسب می باشند. برخی از کارتن های لمینت از مقوای خاکستری پشت ساخته شده اند. مقواهای خاکستری پشتی بازیافت می شوند، بنابراین از نظر بهداشتی تحریمی ندارند و استفاده از آنها برای بسته بندی مواد غذا


تولید کارتن با کارتن سه لایه تولید کارتن با کارتن سه لایه


کارتن سه لایه کارتن ها با توجه به هدف و کاربردشان طراحی و تولید می شوند. بسته بندی یک امر تخصصی است که یکی از تکنیک های اصلی آن بسته بندی کارتنی است. لایه های هر کارتن نشان دهنده ضخامت کارتن است. کارتن 3 لایه سه لایه است اما چگونه و چرا 3 لایه است؟ دلیل این امر را می توان به مقاومت در برابر ضربه کارتن نسبت داد. نحوه انجام آن نیز شامل مراحل زیر است:   مرحله 1: ابتدا لایه های بالا و پایین را انتخاب کنید. به این لایه ها لاینر می گویند. این دو لایه مانند دو