صفحه اصلی تولید کارتن تولید کارتن پستی
تولید کارتن پستی


تولید کارتن پستی

شرکت کارتن مهر آذران ایده خدمات تولید مرتبط با تولید کارتن پستی را برای سراسر کشور ارائه می دهد. برای این منظور کافی است با شماره های تماس ما ارتباط بگیرید و یا جهت دریافت اطلاعات مرتبط با خدمات تولید در زمینه تولید کارتن پستی اطلاعات لازم را در بخش ذیل ثبت نمایید تا همکاران بخش فروش با شما تماس گرفته و اطلاعات مورد نیاز درباره تولید کارتن و تولید کارتن پستی را به شما ارائه نمایند.



ثبت استعلام قیمت

تولید کارتن پستی

مشتری گرامی! شما می توانید از طریق شماره های تماس ذیل جهت استعلام و سفارش با ما ارتباط برقرار بفرمایید :

021-56230291    021-56230292    09121031162

شما می توانید از طریق فرم ذیل استعلام قیمت تولید کارتن پستی را درج نمایید تا همکاران بخش فروش برای راهنمایی و ارائه اطلاعات با شما تماس بگیرند .

نوع خدمات مورد نیاز
نام شما/شرکت/سازمان
َشماره همراه :

وزن کالا
ابعاد(میلیمتر)
تیراژ/تعداد

توضیحات :
تلفن ثابت :





معرفی ویژگی های کارتن پستی

در زمینه معرفی کارتن پستی باید بگوییم که این جعبه های مقوایی طبق الگوها و اندازه های استاندارد تعیین شده اداره پست جمهوری اسلامی ایران در کارخانجات و شرکت های کارتن سازی تولید می شوند. این دسته از کارتن ها نیز به صورت کارتن آماده و یا سفارشی قابل تولید بوده، به طوری که می توانید کارتن های پستی را در ابعاد مشخصی به شکل عمده از بازار خریداری نمایید یا با مراجعه به شرکت های کارتن سازی درخواست خود را در خصوص تولید کارتن های پستی با سایز، اندازه، حجم و تعداد مورد نظر اعلام نموده و به صورت سفارشی کارتن پستی را خریداری نمایید.

  • این کارتن ها در حجم و ابعاد مختلف به صورت کارتن های سه لایه و پنج لایه طراحی و تولید می شوند.
  • می توانید آن ها را به صورت عمده خریداری یا در حجم های انبوه سفارش دهید.
  • این کارتن ها از کاغذهای با کیفیت و مرغوبی تولید می شوند و بسیار مقاوم در برابر رطوبت می باشند.
  • بسیار مقاوم و مستحکم در برابر ضربه می باشند.
  • این کارتن ها در عمق و ارتفاع متنوعی تولید می شوند و به راحتی می توان از آن ها در بسته بندی انواع کالاها استفاده کرد.
  • کارتن های پستی این کارتن ها در رنگ ها و طرح های گوناگونی چاپ و تولید می شوند.

همچنین در زمینه معرفی ویژگی های کارتن های پستی باید گفت که این کارتن ها از ورق های چند لایه و مقوا تولید می شوند و از نظر ضخامت و کیفیت بسیار مناسب برای حمل و نقل و بسته بندی کالاهای پستی می باشند، به عنوان مثال از جمله ویژگی های فوق العاده این کارتن ها در جا به جایی و بسته بندی کالاهای پستی می توان به موارد زیر اشاره کرد:

کاربرد کارتن های پستی

کارتن های پستی در انواع مختلفی طراحی و تولید می شوند تا کاربران بتوانند از آن ها در بسته بندی و جا به جایی انواع کالاهای پستی استفاده نمایند. بنابراین این کارتن ها را به راحتی می توانید در تعداد عمده از بازار تهیه نمایید، چرا که طبق کاربرد گسترده این کارتن ها معمولا آن ها را طبق الگوها و استانداردهای معینی طراحی می کنند تا قابل استفاده برای انواع بسته بندی کالاها باشند.

با گسترش تکنولوژی امروزه بیشتر از گذشته شاهد تجارت الکترونیک هستیم و اغلب افراد تمایل دارند از خریدهای اینترنتی برای رفع نیازهای خود استفاده نمایند. بنابراین این دسته از کسب و کارها برای آنکه بتوانند خدمات بهتری را در ارسال محصولات خود به مشتریانشان ارائه نمایند، بهتر است که از کارتن های پستی مخصوص شرکت و کسب و کار خود استفاده نمایند تا به نوعی بازاریابی و تبلیغات نیز داشته باشند.

پرسش های متداول درباره تولید کارتن پستی





نمونه کارتن میوه و صیفی جات صادراتی به عراق نمونه کارتن میوه و صیفی جات صادراتی به عراق


عراق به واردات موادغذایی می پردازد که ایران یکی از بزرگ ترین تامین کنندگان محصولات غذایی مخصوص در زمینه میوه و صیفی جات می باشد. در خصوص صادرات میوه و صیفی جات به عراق خوشبختانه فرآیند بسیار آسانتری داشته و قوانین سخت گیرانه ای وجود ندارد و به همان ترتیبی که در میادین میوه و تره بار در بازارهای ایران عرضه شده و به دست خریداران و مشتریان می رسد در کشور عراق نیز در دسترس عموم قرار می گیرد. همانطور که گفته شد با توجه به محدویدت هایی که این کشور از نظر اقلیمی دارد، امکان تولید برخی از میوه و صیفی


جعبه یا کارتن خرما و اهمیت بسته بندی صحیح خرما جعبه یا کارتن خرما و اهمیت بسته بندی صحیح خرما


خرما با خواص بسیاری مانند افزایش انرژی، کاهش خطر ابتلا به بیماری‌های قلبی، تقویت سیستم ایمنی و مقابله با کمبودهای ویتامینی، از اهمیت بالایی برخوردار است. با این حال، نگهداری و حمل خرما از باغ به بازار و مصرف کننده ها، به دلیل حساسیت و سریع الفساد بودن این محصول، همواره چالش های بسیاری را به همراه داشته است. برای حل این چالش ها و نگهداری خرما به خوبی و در بهترین شرایط، ابتدا ایده ی ساخت کارتن خرما به وجود آمد. در این مقاله، به بررسی جزئیات بیشتر درباره کارتن خرما و نحوه عملکرد آن، خواهیم پرداخت.